29
Fri, Mar
0 New Articles

Korte-Polisial

KRALENDIJK - Riba djaweps 7 di yüni a drenta keho di ladronisia for di un outo ku tabata stashoná nan e sitio di sambuyá ‘Oil Slick Leap’.

For di aki, entre 12 or i 12.25 or di mèrdia, deskonosínan a bai ku entre otro un reguladó pa sambuyá, un kòmpiuter di sambuyá di marka Suunto, un bisti pa sambuyá di marka Seac, un brel pa sambuyá di marka Tusa, un tas di sambuyá ku e logo di ‘Buddy Dive’ riba dje, un tanki di sambuyá di aluminio ku un steker kòrá riba dje i un vèst pa sambuyá.

Riba djabièrnè 8 di yüni a detené un hòmber di inisialnan P.W.B., di 49 aña, en konekshon ku maltrato.

Riba djasabra 9 di yüni, a detené un hòmber di inisialnan J.J.L.J., di 29 aña, en konekshon ku menasa, un hòmber di inisialnan A.H.A.S., di 32 aña, en konekshon ku maltrato ku un arma i un hòmber di inisialnan J.I.W., di 32 aña, tambe en konekshon ku maltrato ku un arma.

Riba e mesun dia, alrededor di 2 or di mèrdia, un aksidente entre dos outo a tuma lugá riba e kaya ku ta kondusí pa Sabadeco. Un outo ku tabata bayendo den direkshon di Sabadeco a lora diripiente riba kaminda dor di kua ela resultá un pida riba e banda di kaminda kontrali. Un outo ku tabata biniendo for di Sabadeco, despues di a wanta brek tòg a bai dal den outo ku tabata birando. Personal di ambulans a saminá e shofùr di e outo ku a dal den e otro, na e sitio mes i e no mester a bai hospital.

Den oranan di anochi di e mesun dia, alrededor di 8 or, un aksidente entre un skuter i un outo a tuma lugá riba Kaya Pos di Amor. E outo tabata bayendo den direkshon nort i e skuter, sin lus, tabata biniendo for di direkshon nort. Pa motibunan deskonosí e skuter a kore bin dal na e parti dilanti di e outo. Shofùr di e skuter a haña but paso e no por a mustra un reibeweis ni papelnan di seguro bálido.

Den oranan di anochi di e mesun dia a drenta keho di kiebro den un kas situá na Amboina. Entre 8 or i 10 or di anochi, deskonosínan a drenta e kas dor di un bentana parti patras di e kas. A bai ku entre otro 2 renchi di orea di oro, 1 armbant di oro, 3 par di renchi orea di oro fantasia i 3 armbant di oro fantasia.

Riba djadumingu 10 di yüni, pa mas o ménos 4.30 or di mardugá, a detené un hòmber di inisialnan R.J.B., di 29 aña, riba Kaya E.E. Emerenciana en konekshon ku ladronisia di un vehíkulo, ku violensia. Djis despues a detené un otro hòmber di inisialnan J.A.J.P., di 30 aña, en konekshon ku ladronisia ku violensia i komplisidat.

Riba e mesun dia a detené un hòmber di inisialnan Q.M., di 22 aña, en konekshon ku intento di asesinato.

Den oranan di anochi di e mesun dia, alrededor di 7 or, sentral di polis a risibí notifikashon di kandela den un kunuku situá den besindario di Flor di Cuba. Brantwer a bin na e sitio i a paga e kandela. Kousa di e kandela no ta konosí.

Mas lat den oranan di anochi, pa mas o ménos 10.45 or, a drenta notifikashon di kandela den un kompleho di apartamentu situá na Kaya Inglatera. For di un apartamentu abou huma tabata sali. Brantwer a bin na e sitio i a paga e kandela. A resultá ku un fèn a kue ‘kortsluiting’ i a pega na kandela. No tabatin niun hende den e kas.

Riba djaluna 11 di yüni pa mas o ménos 5 or di mardugá sentral di polis a risibí notifikashon di kandela den un edifisio di kantor situá na Bulevar Julio A. Abraham. Na yegada patruya a konstatá ku huma tabata sali for di un kantor. Brantwer a bin na e sitio I a paga e kandela. Kousa di e kandela no ta konosí. No tabatin niun herido.