29
Fri, Mar
0 New Articles

Korte-Polisial

KRALENDIJK - Detenshon pa violashon di lei di arma di kandela BES Riba djadumingu 25 di sèptèmber alrededor di 02.40 or di atardi sentral di polis a risibí notifikashon tokante un hòmber ku probablemente tabatin un arma di kandela den su poseshon.

Na momentu ku polis a yega na e sitio i a tuma nota di e sospechoso, e sospechoso a pura drenta un establesimentu di kuminda situá riba Kaya Dr. J.G. Hernandez. Polis a sigui e sospechoso paden. A listra e sospechoso pero no a enkontrá nada riba su persona. No opstante, polis por a mira den e imágen di vidio di seguridat di e establesimentu ku promé ku a listra e sospechoso, e tabata kana rònt na e parti di patras di e establesimentu. Despues di esaki, polis a realisá un búskeda kaminda a bin topa ku un arma di kandela. A detené un hòmber di inisial J.A.E. di 40 aña di edat en konekshon ku violashon di lei di arma di kandela BES.

Aksidente frontal entre dos outo
Riba djasabra 24 di sèptèmber alrededor di 1 or di atardi, sentral di polis a risibí notifikashon tokante un aksidente entre dos outo ku a tuma lugá riba Bulevar Gobernador Nicolaas Debrot. E outonan a dal frontal den otro despues di kua un di e outonan a bòltu riba su banda. No tabatin herido i a duna shofùr di un di e outonan but pa manehá sin reibeweis bálido i sin prueba di seguro.

Aksidente entre un outo i un quad
Den oranan di anochi, riba djasabra 24 di sèptèmber un aksidente entre un outo i un quad a tuma lugá riba Kaya Industria. Ambulans a transportá shofùr di e quad pa hospital pa tratamentu médiko. Un análisis di rosea a komprobá ku e shofùr di e outo tabata bou di influensia di alkohòl. A detené un hòmber di inisial F.G.A.N. di 44 aña di edat en konekshon ku manehá bou di influensia di alkohòl.

Hit & Run
Riba djabièrnè 23 di sèptèmber alrededor di 07.20 or di mainta polis a risibí notifikashon tokante un hit & run. Dos outo tabata bèk pa sali for di un lugá di stashoná na momentu ku nan a dal den otro. Shofùr di un di e outonan a sali for di su outo i insultá shofùr di e otro outo i despues a sigui kore. E kaso ta bou di investigashon.

Aksidente entre un bùs i un baiskel
Den oranan di mainta, riba djamars 27 di sèptèmber un aksidente a tuma lugá entre un bùs i un baiskel riba Kaya Grandi. E siklista a a kedá herida na su kabes kabes. Ambulans a transportá e siklista pa hospital pa tratamentu médiko. Departamento di tráfiko ta sigui ku e investigashon.

Bo a mira algu sospechoso? Yama 717 8000 òf e liña di tep anónimo 9310.