28
Thu, Mar
0 New Articles

Lokal

Kralendijk, 27 di mart 2019 – Sea Turtle Conservation Bonaire (STCB) su personal i boluntarionan a asistí na e reunion anual di ‘Wider Caribbean Sea Turtle Conservation Network’ (WIDECAST) ku a tuma lugá siman pasá na Sürnam.

Widecast 0Mas ku 60 eksperto di turtuga di laman di 25 pais den Karibe tabata presente na reunion. Nan a evaluá programanan aktual riba tereno nashonal i regional, a stipulá prioridatnan pa e aña na kaminda, a evaluá e desaroyo di liñanan di akshon, protokòlnan i instrumentunan di reportá, tambe nan a evaluá inisiativanan pa formashon.

STCB su personal a presentá e resultadonan di investigashon ku nan a hasi na kosta wèst di Boneiru, rònt di Klein Bonaire i den bahia di Lac entre 2003 ku 2018 (p.e. e abundansia di turtuga di laman, estado di salú), e datonan kolektá durante e temporada di brui na 2018 (p.e. kantidat di nèshi di turtuga di laman) i a kompartí e biahe remarkabel di ‘Bonni’, un turtuga blanku ku a haña un transister di satélite na sèptèmber 2018.

Algun di e otro presentashonnan tabata inkluí inisiativanan regional i informashon aktualisá, evaluashon i redukshon di kèch adishonal den piskamentu plùs konsientisashon di públiko i komunikashon ku públiko.

STCB su personal a tuma parti tambe den un seshon di grupo di trabou tokante sargassum pa elaborá riba efektonan pa bida den naturalesa, turismo i peskeria i tambe pa kompartí pensamentunan tokante formanan di uni forsa di otro pa atendé ku e problemátiko.

E partisipantenan a bishitá tambe dos sitio di nèshi di turtuga na Sürnam, Braamspunt ku Galibi, pa por siña mas kos tokante esfuersonan lokal pa protehá nèshi di turtuga di laman i pa redusí yagmentu riba turtuga di laman den e área.

E siguiente reunion di WIDECAST lo tuma lugá na mart 2020 na Cartagena, Colombia.